ماسک ژل رویال

ماسک ژل رویال یکی از ماسک های ارزشمند و خاص می باشد. ماسک ژل رویال به تنهایی استفاده نمی شود. بلکه باید با عسل ترکیب شود. ژل رویال به صورت کاملا طبیعی است که زنبور عسل به آن کاملا وابسته هست. این ماسک مانند ماسک عسل دارای خواص بی شماری است.

ماسک ژل رویال چیست؟

این ماسک هم مانند ماسک های دیگر دارای قدرت زیادی است. ماسک ژل رویال یک نوع ماسکی است که از غذای ملکه زنبور عسل تهیه شده است. تنها غذای ملکه، ژل رویال می باشد. و همین موضوع عمر طولانی به او داده به مدت۵ سال به درازا می کشد.

ماسک ژل رویال برای جوش

یکی از خواص ماسک ژل سلطنتی برای از بین بردن جای جوش است. از آنجایی که ژل رویال دارای ویتامین و آنتی اکسیدان بسیار قوی است که می تواند به بازسازی پوست صورت و جای جوش به صورت کاربردی عمل کند.

ماسک ژل رویال برای لک صورت

اگر لک در صورت خود دارید از ماسک ژل رویال می توانید کمک بگیرید تا از لکه های آزار دهنده رها شوید. لکه های صورت به دلایل مختلفی روی صورت قرا ر می گیرند. اگر دلیل آن را می دانید حتما به اصل مشکل بپردازید اما اگر دلیل آن را نمی دانید از ماسک رویال ژلی استفاده کنید.

ژل رویال جوانی

ژل رویال به صورت ویژه به پوست صورت کمک می کند تا جوانی بلند مدت‌تری را تجربه کنید. در واقع ژل رویال با تاخیر انداختن چین و چروک یک صورت جذاب و دلنشین به شما هدیه می دهد. ژل رویال از شل شدن پوست جلوگیری می کند.

نحوه مصرف ماسک ژل رویال

قبل از استفاده از ماسک ژل رویال و هر نوع ماسک دیگری، ابتدا صورتتان را با آب ولرم کامل بشویید و به آرامی خشک کنید و ماسک را حتما روی پوست تمیز قرار دهید.

برای اینکه از ماسک ژل رویال استفاده کنید حتما باید آن را با عسل ترکیب کنید. مقدار یک قاشق غذاخوری عسل و دو گرم ژل رویال ترکیب کنید. و با انگشت به آرامی روی پوست صورت بمالید. به مدت ۱۵ دقیقه صبر کنید. و با آب ولرم شستشو دهید تا کاملا پاک شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *