۶راه کار ساده برای درمان سرفه با عسل

برای درمان سرفه با عسل براساس مطالعات انجام شده در دانشکده پزشکی پنس دیت عسل نسبت به داروهای بدون نسخه پزشک تاثیر فوق العاده بیشتری دارد. عسل طبیعی یک نسخه مسکن طبیعی با چسبندگی بالاست که می تواند سطح قشای مخاطی تحریک شده را بپوشاند و تسکین دهد.
به علت وجود آنزیم های طبیعی در عسل طبیعی این ماده خاصیت ضد باکتری دارد. همین موضوع باعث کوتاه شدن سرفه هایی که ریشه در مشکل باکتریایی دارد منجر می شود.

سرفه و گلو درد با تغییر فصل یا موارد دیگر به سراغمان می آید، درمان سرفه با عسل طبیعی می توانید یک درمان طبیعی بدون عوارض داشته باشید.

خواص لیمو و عسل در کنار یکدیگر برای درمان سرفه به سرعت به سیستم ایمنی بدن ما کمک می کند تا با ویروس یا سرماخوردگی که وارد بدن ما شده است مبارزه کند. یکی از مهم ترین وظایف ژل رویال تقویت سیستم ایمنی بدن است. برای خرید ژل رویال می توانید از همین سایت یعنی عسل یک اقدام کنید.

طرز تهیه معجون شلغم و عسل طبیعی برای درمان سرفه با عسل

برای درمان و پیشگیری از سرفه و سرماخوردگی این معجون یک راه حل ساده و کارآمد هست. دوستان عزیز این دستور را هم به کار بگیرید تا بهترین نتیجه را به دست بیارید.

مواد لازم برای تهیه معجون برای درمان سرفه با عسل

  1. شلغم کامل به میزانی که شما دوست دارید پیشنهاد ما ۳ عدد شلغم هست.
  2. عسل طبیعی خام

طرز تهیه معجون برای درمان سرفه و سرماخوردگی:

شلغم ها را کاملا بشورید تا هیچ نوع کثیفی روی آن نباشد. بعد از شستشو آن را کاملا خشک کنید تا خیس نماند.

سپس با یک چاقوی تیز سر شلغم ها را برش دهید طوری که سطح صاف از شلغم مشخص شود.

با استفاده از قاشق هایی که اسکوپ گفته میشه (قاشق های کوچک و نیم دایره ای) داخل شلغم را خالی کنید یا چاقو. حتما به این نکته توجه کنید که زمان خالی کردن شلغم دیواره های شلغم را از بین نبرید. شلغم نباید سورخ شود.

از شلغم های اضافی می توانید برای سوپ شلغم استفاده کنید.

بعد از خالی شدن شلغم ها مقداری عسل طبیعی بریزید تا نصف ظرفیت آن پر شود. دقت کنید که نباید کل داخل شلغم را پر کنید، درب های شلغم هایی که ابتدا آنها را با چاقو بریدید روی آن قرار دهید.

به مدت ۲۴ ساعت صبر کنید، تا شلغم ها با عسل طبیعی به صورت یک مایع ترکیب شوند. بعد از ۲۴ ساعت عسل طبیعی به شکل یک مایع روان و یک آنتی بیوتیک کاملا طبیعی که خاصیت بی شماری برای درمان سرفه دارد. این روش درمان سرفه با عسل بی نظیرترین روش است که ما می دانیم و با شما به اشتراک گذاشتیم.

راستی مایع داخل شلغم را داخل لیوان بریزید و میل بفرمایید. و اینکه یک بار دیگه هم می توانید این کار را با شلغم ها انجام بدید اما بیش از ۲ دیگر کارایی ندارد و شلغم ها آنتی بیوتیک خود را از دست داده اند.

درمان سرفه های خلت دار با عسل

فلفل سیاه پرفروش ترین ادویه جهان است . ولی بیشترین مصرف آن مربوط به آشپزخانه هاست. آنچه که مردم نمی دانند این است که فلفل سیاه همراه با عسل طبیعی هم یک راه جالب است. به مقدار یک قاشق مرباخوری فلفل سیاه همراه با ۲ قاشق غذاخوری عسل طبیعی می توانید یک شربت عسل تهیه کنید.

ترکیب آب لیمو و نمک و قرقره کردن آن می تواند به گلو دردهایی که همراه با خلت است یک ضربه به ویروس باشد.

ترکیب بادام و عسل طبیعی برای درمان سرفه

بادام در فرهنگ آسیای شرقی یک مواد غذایی پر اهمیت است و برای درمان گلودرد و سرماخوردگی از بادام همراه با عسل و یا همراه با آب پرتقال استفاده می کنند.

درمان سرفه با عسل آویشن

همانطور که می دانید گیاه آویشن برای از بین بردن عفونت ها در میان داروهای گیاهی کاملا شناخته شده و پر از طرفدار است. عسل آویشن بهترین گزینه برای درمان سرفه است. توصیه می کنیم هر آنچه که در این مقاله در مورد ترکیب عسل صحبت شده حتما از عسل آویشن استفاده کنید. مثلا برای معجون شلغم و عسل، عسل آویشن بهترین گزینه است.

درمان سرفه با عسل و شیر

با نرم کردن گلو تا از سرفه های خشک و اذیت کن رهایی پیدا میکنیم. مخلوط شیر و عسل و استفاده از آن قبل از خواب سرعت درمان سرماخوردگی شما ۲ برابر خواهد شد.

درمان سرفه با پرتقال و نمک

این روش هم می تواند برای کسایی که سرفه های طولانی مدت دارند مفید باشد. یک پرتقال متوسط را بشورید و سر پرتقال را برش دهید.
داخل پرتقال را کمی خالی کنید به اندازه یک قاشق چای خوری و مقداری نمک داخل آن بریزید. سر پرتقال را جای خودش قرار بدید.

پرتقال را داخل یک کاسه بزارید. و بعد داخل یک ماهیتابه یا قابلمه کمی آب بریزید. به مدت ۱۵ دقیقه پرتقال همراه با نمک را پخار پز کنید دقت داشته باشید که آب داخل قابلمه نباید زیاد باشد در حد اینکه بتواند بخار تولید کند کافیست. میتوانید این ترکیب را با عسل مخلوط کرده و میل کنید.

بعد از بخار پز هر آنچه که داخل کاسه و داخل پرتقال هست را میل بفرمایید . این روش تست شده می باشد. برای درمان سرفه های طولانی مدت استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *